• חוויית דריפטינג
  • קורס נהיגת דריפטינג
  • חווית ראלי

קורס נהיגת מרוץ בחו”ל

פרטים בנושא חוויית ראלי
  • קורס על מסלול אמיתי במכוניות מקצועיות
  • בליווי מאמני נהיגת מירוץ ישראלים
  • חוויה מוטורית בלתי נשכחת של פעם בחיים
חוויית ראלי יש חלומות שאפשר להגשים רק במקומות אחרים.
אם הגעתם לעמוד הזה סימן שאתם, או מישהו שאתם מכירים, ממש חולם לנהוג על מסלול מירוץ אמיתי. דרייב ארט תגשים לכם את החלום.
בישראל לא קיים מסלול מירוצים, לכן נצא ביחד לקורס על מסלול מרוצים בחו"ל בו אנחנו נלמד אתכם נהיגת מרוץ אמיתית, ובאמת על הקצה…
אנחנו מתייחסים לנהיגת מירוץ כערך קדוש ולכן נצא לקורס בחו"ל בקבוצות קטנות (1-4) בכדי שתוכלו ללמוד, לנהוג וליהנות כמה שיותר.

פרטים בנושא חוויית ראלי
שובר מתנה לחוויית ראלי

מה נלמד?

לנהיגת מירוץ יש דרך ויש שיטה, נהיגת מירוץ אינה משהו שלומדים מניסיון רגיל של נהיגה, אלא מדע מדויק אותו לומדים בצורה מודרכת ממומחים

ניגע בכל הנקודות שיהפכו אתכם לנהגי מירוץ ויאפשרו לכם להוציא את המקסימום ממכונית המירוץ ומעצמכם:

  • מבט: “לאן שהעיניים מסתכלות, לשם הידיים הולכות” זו לא סתם סיסמא. על הקשר בין העיניים, ראיה מרחבית, ראיה ממוקדת ונהיגה ספורטיבית.
  • החזקה נכונה של ההגה: למרות הדעות הרווחות, יש דרך אחת להחזיק את גלגל ההגה בצורה שתתן לנו את השליטה הטובה ביותר במכונית ואת התחושות המועברות אלינו מהגלגלים.
  • הפנייה נכונה של ההגה: כאן נלמד מספר שיטות להפניית ההגה, כך שבכל מצב תהיה לנו שליטה מרבית בגלגל ההגה
  • קווי פניה: קווי פניה הם הרבה יותר מ-“החוצה-פנימה-החוצה”. איך בוחרים קו נסיעה, על הקשר לנהיגת מרוצים ועל הבעייתיות הטמונה בקווי נהיגה שגויים.
  • בלימות נכונות: בלימה נכונה אינה רק האטה של המכונית או עצירתה. על הקשר בין בלמים ולבין נהיגה ספורטיבית נכונה.
  • דינאמיקה של המכונית: איך מנצלים את הכוחות הפיסיקליים הפועלים על המכונית לטובת נהיגה מהירה ומדויקת יותר בפחות עבודת הגה וברמת ביטחון גבוהה יותר.
  • בלימה לתוך פניה: מערכת הבלמים יכולה לסייע לנו להפנות את המכונית ולצמצם את הנטייה של המכונית להחלקה.
  • היגוי-יתר ותת-היגוי: איבוד אחיזה של הציר הקדמי ו/או של הציר האחורי. למה זה קורה, איך משתלטים על המצב ואיך מנצלים מצבים שונים של החלקה לטובתנו.
  • שליטה במכונית באמצעות המצערת: מי אמר שצריך הגה בכדי להפנות את המכונית? איך דוושת התאוצה יכולה להיהפך למערכת היגוי יעילה.

קצת על כלי הרכב

על מנת להביא אתכם לתוצאות הטובות ביותר ובזמן הקצר ביותר, במכונית שלנו התקנו ציוד טלמטריה חדשני ויקר ערך שמנתר את כל נתוני הנהיגה שלכם ומצליב אותם מול אלא של המדריך. בעולם המירוץ המקצועני חובה להשתמש בציוד כזה בכדי לנצח, גם אנחנו חושבים שללקוחות שלנו מגיע הטוב ביותר.

המערכת משלבת נתונים מהרכב, נתוני לווין על גבי וידאו וכן נתוני realtime. מערכת זו מאפשרת למודרך להגיע לעקומת לימוד תלולה ואבסולוטית.

  • Toyota GT86 חדשנית, הנחשבת כאחת ממכוניות המסלול הטובות של העשור האחרון. הנעה אחורית, מנוע בוקסר, 2.0 ליטר, 6 הילוכים, גיר קצר ובלמים מותאמי מסלול.
  • Porsche Boxster בעלת הנעה אחורית, מנוע מרכזי בתצורת בוקסר משושה צילינדרים בנפח 2.7 ליטר, 217 כ"ס ב-6,400 סל"ד, 26.5 קג"מ ב-4,750 סל"ד.

ייחודי ל Drive Art – מערכת Data Logging אינטגראלית כמו בבתי הספר הטובים בעולם לנהיגת מירוץ.

מסלול המירוצים:

מסלול מירוצי אספלט מקצועי, חדש, המאפשר נהיגה "על הקצה" תוך שמירה על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. המסלול ממוקם בין לרנקה ואיה נאפה אשר בקפריסין, וכולל קטעי נהיגה טכניים, מאתגרים ומהירים. אורך המסלול 2.2 ק"מ. במקום כיתת לימוד ממוזגת, שירותים מסודרים, מסעדה, שירותי מוסך וכדומה, בדומה למסלולי המירוץ המובילים באירופה.

פרטים בנושא חוויית ראלי
שובר מתנה לחוויית ראלי

גלרייה